четверг, 30 апреля 2015 г.

Найбільше багатство – здоров’я!



Під девізом «Бути здоровим – здорово!» пройшов день інформації в бібліотеці-філії №19.
Наймолодшим читача бібліотекарі розповіли про основні правила довголіття та складові здоров’я, подарувавши на згадку пам’ятку «Найбільше багатство – здоров’я».
Підлітки переглянули відеоролики «14 фактів про  здоров’я» та «Бережи здоров’я змолоду!». З лікувальними властивостями природи, а саме рослинами, водою, які мають велику перевагу перед багатьма іншими видами, познайомилися читачі під час огляду книжкової виставки «Щоб послала доля на віки здоров’я». Виявляється, що тримаючи вдома тварину, ви маєте особистого «терапевта», який піднімає настрій, заспокоює та знижує роздратованість. Зміцнити імунну систему, побороти стрес та поліпшити пам’ять може й улюблене хобі, наголосили бібліотекарі.
Не залишили поза увагою бібліотекарі батьків, презентуючи їм пам’ятку «Абетка безпеки», яка містить певні поради, щодо безпеки малюка вдома. Також розповіли дорослим  про техніку «Мандали» як одну з проективних ідей  для діагностики стану людини, як засіб екстреної психічної допомоги.


Комментариев нет:

Отправить комментарий