вторник, 19 марта 2024 г.

Запрошуємо до конкурсу поетичної рими!

Усі охочі можуть долучитися до поетичного конкурсу з 16.03-23.03.

Пропонуємо строки відомого вірша, але  просимо підібрати тільки власні рими та надіслати їх на пошту! За  оригінальні та влучні  слова – приз від бібліотеки-філії №19 МЦБС м. Кропивницького.

 

В мурахи –……, у сонечка – …….,

У крапельки –……, у білки –…...

Нора чи гніздечко… Та кожному треба,

Щоб в рідній домівці ……   було.

 

Усі в цьому світі тримаються ……,

В якій ……, де ….    любов,

Що щедро ……   батько і мати,

Де …..  стежина, якою пішов.

 

Тому …..  повертається пташка

Із ……. вирію в ….. краї.

Тому і ……, і ……. комашка

Так ревно боронять кордони свої.

 

Мій дім – моя …..,  …..   І ….. ,

Мені наймиліша моя….. .

Мій дім – це мій …..  на ім’я Україна.

Вона в моїм серці назавше одна.

 

Оголошення переможців 26 березня.

хештеги #тижденьпоезії2024


 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий